Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Rail Session i Örebro?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FreakyFred" data-source="post: 216509"><p>Grabbar om ni får tag på en generator, lr vad som behövs, är det bara meddela jag är på direkt ! ;D </p><p></p><p>Railen vid kyrkan har redan provats av mig o ngra polare, visst den är riktigt skön, men behövs riktigt mkt fart. Vi hade byggt upp en hyffsat fett hög mot huset på andra sida, drottninggatan och precis ut på vägen, men det var inte tillräckligt, det behövs riktigt fett fart kan jag lova...</p><p></p><p>Men som sagt om det fixar sig lr att ni kommer på ngt ställe meddela är ni snälla ;P</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FreakyFred, post: 216509"] Grabbar om ni får tag på en generator, lr vad som behövs, är det bara meddela jag är på direkt ! ;D Railen vid kyrkan har redan provats av mig o ngra polare, visst den är riktigt skön, men behövs riktigt mkt fart. Vi hade byggt upp en hyffsat fett hög mot huset på andra sida, drottninggatan och precis ut på vägen, men det var inte tillräckligt, det behövs riktigt fett fart kan jag lova... Men som sagt om det fixar sig lr att ni kommer på ngt ställe meddela är ni snälla ;P [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Allmänt skidsnack
Rail Session i Örebro?
Tillbaka
Topp