Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
OT-forumet
Rail till Stocksund!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Roosvall" data-source="post: 477969" data-attributes="member: 83871"><p>Asså för helv*te! </p><p>- VI HAR REDAN EN RAIL PÅ STOCKAN. </p><p>Vi får snö, vi har en backe, vi har byggt en kick. Allt borde funka, men! Railen har gått sönder ett antal tillfällen och den är ganska kort å tråkig. Den glider dåligt och hugger mer än ofta. </p><p></p><p>Undrar ni hur mycket en rail kostar så är det bara att skicka ett mail till David ny. Annars kan jag berätta en 3x kombiboxar tillsammans med en 10° kink kostar 21.000kr.</p><p></p><p>Annars är det j*vligt synd att det ska bli sådan diskussion om det. Jag tänkte att det var en kul grej för alla skid- och snowboardåkare i Danderyd som bara vill åka av sig lite eller träna. Skulle vi haft en riktig box med massa snö i backen vid stockan i vinter tror jag faktiskt att det är jävligt många som skulle vilja komma dit och köra lite. </p><p></p><p>//O</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Roosvall, post: 477969, member: 83871"] Asså för helv*te! - VI HAR REDAN EN RAIL PÅ STOCKAN. Vi får snö, vi har en backe, vi har byggt en kick. Allt borde funka, men! Railen har gått sönder ett antal tillfällen och den är ganska kort å tråkig. Den glider dåligt och hugger mer än ofta. Undrar ni hur mycket en rail kostar så är det bara att skicka ett mail till David ny. Annars kan jag berätta en 3x kombiboxar tillsammans med en 10° kink kostar 21.000kr. Annars är det j*vligt synd att det ska bli sådan diskussion om det. Jag tänkte att det var en kul grej för alla skid- och snowboardåkare i Danderyd som bara vill åka av sig lite eller träna. Skulle vi haft en riktig box med massa snö i backen vid stockan i vinter tror jag faktiskt att det är jävligt många som skulle vilja komma dit och köra lite. //O [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
OT-forumet
Rail till Stocksund!
Tillbaka
Topp