Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Railevent i sthlm på höstlovet
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="EricH" data-source="post: 471792" data-attributes="member: 67859"><p>Tja. I och med att Kungsan railjam blev inställt så tänkte jag att vi borde köra något ändå! Det behöver ju inte vara allt för seriöst, jag är säker på att de flesta blir glada, bara man får åka lite. En backe, en rail och lite snö är ju bättre än ingenting!!</p><p></p><p>Man skulle kunna köra i någon av stockholmsbackarna, typ väsjö eller hammarby. Tror mer på hammarby, dels för att det är lättare att hitta och ligger mer centralt men även för att jag har någon känsla att det blir lättare att få tag på dom ang. att låna boxa/rail.</p><p></p><p>Alla som tycker det verkar najs och eller kan hjälpa till på något sätt, skriv!!! Det behövs nog en del som hjälper till med att gräva, dra dit railen osv. </p><p></p><p>Sen vet jag inte men vore grymt om de som tänkte anordna kungsan railjam är på att hjälpa till. Det behövs ju någon som har släp och kan köra och sen var väll inte friluftsfrämjandet deras enda sponsor, de andra sponsorerna kanske fortfarande "vill vara med".?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="EricH, post: 471792, member: 67859"] Tja. I och med att Kungsan railjam blev inställt så tänkte jag att vi borde köra något ändå! Det behöver ju inte vara allt för seriöst, jag är säker på att de flesta blir glada, bara man får åka lite. En backe, en rail och lite snö är ju bättre än ingenting!! Man skulle kunna köra i någon av stockholmsbackarna, typ väsjö eller hammarby. Tror mer på hammarby, dels för att det är lättare att hitta och ligger mer centralt men även för att jag har någon känsla att det blir lättare att få tag på dom ang. att låna boxa/rail. Alla som tycker det verkar najs och eller kan hjälpa till på något sätt, skriv!!! Det behövs nog en del som hjälper till med att gräva, dra dit railen osv. Sen vet jag inte men vore grymt om de som tänkte anordna kungsan railjam är på att hjälpa till. Det behövs ju någon som har släp och kan köra och sen var väll inte friluftsfrämjandet deras enda sponsor, de andra sponsorerna kanske fortfarande "vill vara med".? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Railevent i sthlm på höstlovet
Tillbaka
Topp