Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Railflexbindning felmonterad?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Tim" data-source="post: 56500" data-attributes="member: 15126"><p>Har köpt ett par nya lagg på Udéns sport i gbg. Det sitter en Tyrolia railflex-bindning monterad. När jag kom hem upptäckte jag att bindningen är monterad ca 1 cm längre bak än märket på pjäxan. Det går iofs att justera bindningen antingen fran eller bak för olika förhållanden men då visar ju inte bindningen rätt i "nollläge".</p><p>Jag fick ingen manual till bindningen men jag mistänker att railflexen går att montera om utan att borra, har jag rätt? Isåfall borde jag kunna fixa det själv.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Tim, post: 56500, member: 15126"] Har köpt ett par nya lagg på Udéns sport i gbg. Det sitter en Tyrolia railflex-bindning monterad. När jag kom hem upptäckte jag att bindningen är monterad ca 1 cm längre bak än märket på pjäxan. Det går iofs att justera bindningen antingen fran eller bak för olika förhållanden men då visar ju inte bindningen rätt i "nollläge". Jag fick ingen manual till bindningen men jag mistänker att railflexen går att montera om utan att borra, har jag rätt? Isåfall borde jag kunna fixa det själv. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Railflexbindning felmonterad?
Tillbaka
Topp