Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Railjam 2026 - Luleås fetaste railtävling!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Kajsalindstedt" data-source="post: 1331758" data-attributes="member: 191541"><p>Tjena!</p><p></p><p>Den 27 februari kör StiL Alpina ett railjam i railparken på Luleå Tekniska Universitet. Alla är välkomna att tävla, oavsett åknivå. Om du inte vill tävla så kom och häng i publiken och peppa alla åkare! Det kommer att bjudas på en riktig folkfest med go musik, häftiga trix och härlig stämning. Vi kommer även att bjuda på mat, med först till kvarn. </p><p></p><p>Tävlingen sker i jam-format, där åkarna under en viss tid får göra så många åk de hinner för att imponera på domare och publik. Vi har klasser för juniorer, herrar och damer för både snowboard och skidor. Atomic sponsrar med fina priser till prispallen där vinnaren får ett par all mountain skidor (!!!). </p><p></p><p>Eventet är helt <strong>gratis</strong> för både tävlande och publik, där fokus är att HA KUL! Hoppas vi ses där.</p><p></p><p>Var? Railparken (bredvid B-huset) vid Luleå Tekniska Universitet </p><p></p><p>När? <strong>27 februari kl. 18:00</strong></p><p></p><p>Mer info i Facebook-eventet: <a href="https://facebook.com/events/s/railjam-2026/1569436734410604/" target="_blank">https://facebook.com/events/s/railjam-2026/1569436734410604/</a>? </p><p></p><p>Anmälan är öppen: <a href="https://forms.gle/1HVnTibkW2fc3fE9A" target="_blank">https://forms.gle/1HVnTibkW2fc3fE9A</a></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Kajsalindstedt, post: 1331758, member: 191541"] Tjena! Den 27 februari kör StiL Alpina ett railjam i railparken på Luleå Tekniska Universitet. Alla är välkomna att tävla, oavsett åknivå. Om du inte vill tävla så kom och häng i publiken och peppa alla åkare! Det kommer att bjudas på en riktig folkfest med go musik, häftiga trix och härlig stämning. Vi kommer även att bjuda på mat, med först till kvarn. Tävlingen sker i jam-format, där åkarna under en viss tid får göra så många åk de hinner för att imponera på domare och publik. Vi har klasser för juniorer, herrar och damer för både snowboard och skidor. Atomic sponsrar med fina priser till prispallen där vinnaren får ett par all mountain skidor (!!!). Eventet är helt [B]gratis[/B] för både tävlande och publik, där fokus är att HA KUL! Hoppas vi ses där. Var? Railparken (bredvid B-huset) vid Luleå Tekniska Universitet När? [B]27 februari kl. 18:00[/B] Mer info i Facebook-eventet: [URL]https://facebook.com/events/s/railjam-2026/1569436734410604/[/URL]? Anmälan är öppen: [URL]https://forms.gle/1HVnTibkW2fc3fE9A[/URL] [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Railjam 2026 - Luleås fetaste railtävling!
Tillbaka
Topp