Railjam GBG

Sandwall_per

Ny medlem
Railjam GBG
Jag och ekdahl tänkte dra ihop ett lite railjam imon vid Frölundaborg. Vi kommer att vara där runt två och tre tiden. Alla är välkomna att åka lite med oss.

Väl mött där.
 

Snödjup

Snödjup har sommaruppehåll i väntan på vinterns snödump.
Tillbaka
Topp