Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Railjam i finland?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="SverigeTomten" data-source="post: 906364" data-attributes="member: 73999"><p>Hej! Jag tänkte testa med att tävla i ett finskt railjam och jämföra den allmänna skicklighetsnivån mellan svenska och finska snowboardåkare. Så helt enkelt, vet ni vars jag kan hitta info om finska railjams (helst på svenska då) eller känner ni redan till att det blir av nånstans? Hör av er gärna genom att svara på tråden!</p><p></p><p>Tjing!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="SverigeTomten, post: 906364, member: 73999"] Hej! Jag tänkte testa med att tävla i ett finskt railjam och jämföra den allmänna skicklighetsnivån mellan svenska och finska snowboardåkare. Så helt enkelt, vet ni vars jag kan hitta info om finska railjams (helst på svenska då) eller känner ni redan till att det blir av nånstans? Hör av er gärna genom att svara på tråden! Tjing! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Railjam i finland?
Tillbaka
Topp