Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Railjam östersund 20/10 12:00 ÄNDRAD PLATS!
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="a_ahlnas" data-source="post: 369938"><p>jag tror ju att de finns mkt snö vid östersund, dom spolar ju minst lika mkt som brunflo om inte mer, och som henke säger så behöver de ju inte vara samma mängd. jag tycker dock att de vore jobbigt om vi flyttar igen, Fast kanske värt det om de kan komma mer folk. och lite åre pros vorde ju inte fel...</p><p></p><p>Annars så går de somsagt bussar hem as ofta henke! när går eran buss hem och sånt då?</p><p>nabo går väll typ 7 lr något? och somsagt bussar går ofta från brunflo tror ja. iaf till klockan 7 sen går dom kanske lite mer sällan. </p><p>och bussen till brunflo tar nog inte så jätte lång tid.. kan forska lite..</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="a_ahlnas, post: 369938"] jag tror ju att de finns mkt snö vid östersund, dom spolar ju minst lika mkt som brunflo om inte mer, och som henke säger så behöver de ju inte vara samma mängd. jag tycker dock att de vore jobbigt om vi flyttar igen, Fast kanske värt det om de kan komma mer folk. och lite åre pros vorde ju inte fel... Annars så går de somsagt bussar hem as ofta henke! när går eran buss hem och sånt då? nabo går väll typ 7 lr något? och somsagt bussar går ofta från brunflo tror ja. iaf till klockan 7 sen går dom kanske lite mer sällan. och bussen till brunflo tar nog inte så jätte lång tid.. kan forska lite.. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Railjam östersund 20/10 12:00 ÄNDRAD PLATS!
Tillbaka
Topp