Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Railjam På Stortorget I Örebro 11/9 17:00
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="FilleJ" data-source="post: 356784" data-attributes="member: 53905"><p>En liten hälsning från filleforfan!</p><p></p><p>Jocke är en ängel! Utan dig hade det blivigt svårt asså!</p><p>Även ett jävligt stort tack till Leffe på bergslagsäventyr som är kung!</p><p>Handla på bergslagsäventyr! Bästa affären!</p><p>Även tack till Johan Sjö och Matilda Starkenberg ni är båda värda feta creds!</p><p>Creds till alla som vill hjälpa till imorgon!</p><p>Big cred till Jeppenator som ringde mig i lördags och peppade mig som satan! The one and only true man!</p><p>Creds till zaki som kommer göra denna kväll oförglömlig med fet musik och gryma burgare!</p><p></p><p>Ett jäkligt stort tack till my man Jacob som ville genomföra detta event med mig! Vi har slitigt rövarna av oss men nu börjar det arta sig!</p><p>På två hårda dagar har vi faktiskt lyxats fixa det mesta!</p><p></p><p>Det blir ett grymt event imorgon!</p><p></p><p>BE THERE och se alla örebros fetaste skidåkare och snowboardåkare fightas om feta priser från redbull i hård kamp mot gryma skidåkare från hela sverige!</p><p></p><p>19:00 börjar tävlingen.</p><p>Runt 17:00 drar vi igång med uppvärmning!</p><p></p><p>Peacepipe crew i sammarbete med Redbull ger er ett galet railjam!</p><p>På stortorget i örebro!</p><p></p><p></p><p>PEACE!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="FilleJ, post: 356784, member: 53905"] En liten hälsning från filleforfan! Jocke är en ängel! Utan dig hade det blivigt svårt asså! Även ett jävligt stort tack till Leffe på bergslagsäventyr som är kung! Handla på bergslagsäventyr! Bästa affären! Även tack till Johan Sjö och Matilda Starkenberg ni är båda värda feta creds! Creds till alla som vill hjälpa till imorgon! Big cred till Jeppenator som ringde mig i lördags och peppade mig som satan! The one and only true man! Creds till zaki som kommer göra denna kväll oförglömlig med fet musik och gryma burgare! Ett jäkligt stort tack till my man Jacob som ville genomföra detta event med mig! Vi har slitigt rövarna av oss men nu börjar det arta sig! På två hårda dagar har vi faktiskt lyxats fixa det mesta! Det blir ett grymt event imorgon! BE THERE och se alla örebros fetaste skidåkare och snowboardåkare fightas om feta priser från redbull i hård kamp mot gryma skidåkare från hela sverige! 19:00 börjar tävlingen. Runt 17:00 drar vi igång med uppvärmning! Peacepipe crew i sammarbete med Redbull ger er ett galet railjam! På stortorget i örebro! PEACE! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Övrigt
Tävlingar och event
Railjam På Stortorget I Örebro 11/9 17:00
Tillbaka
Topp