Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Rails
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="StraightAir" data-source="post: 514502" data-attributes="member: 64140"><p>om du railar en dag med skidorna kommer det inte gå att åka pist med dem..... om du står bredbent så klarar du huggen.</p><p></p><p></p><p>FEL,FEL,FEL !!!! Jag har railat i två säsonger och jag kan fortfarande köra pist me dom , de är klart att skidorna skadas, men det beror också på vilka skidor de är? </p><p>börja raila så nöts stålkanterna ner, jag har aldrig slipat mina och jag hugger aldrig längre , ibland högg de lite i början men raila på bara:D</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="StraightAir, post: 514502, member: 64140"] om du railar en dag med skidorna kommer det inte gå att åka pist med dem..... om du står bredbent så klarar du huggen. FEL,FEL,FEL !!!! Jag har railat i två säsonger och jag kan fortfarande köra pist me dom , de är klart att skidorna skadas, men det beror också på vilka skidor de är? börja raila så nöts stålkanterna ner, jag har aldrig slipat mina och jag hugger aldrig längre , ibland högg de lite i början men raila på bara:D [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Rails
Tillbaka
Topp