Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Räknas jag som youth i Whistler?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OskarHolmblad" data-source="post: 443795" data-attributes="member: 82298"><p>Hej, jag tänkte slå till på ett earlybird pass i Whistler-Blackcomb MEN jag undrar följande. Vid köpdatumet är jag 18 år gammal, men senare under vintern, närmare bestämt slutet av November så fyller jag 19, och är således Adult. I och med att det skiljer sådana obscena mängder pengar mellan youth och adult, 1400 jämfört med 500, vill jag ju såklart kunna använda youth. Någon som har varit med om liknande, kan denna sorterns frågor?</p><p></p><p>Jag har läst på WBC hemsida men inte hittat ett skvatt.</p><p></p><p>Tacksam för svar...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OskarHolmblad, post: 443795, member: 82298"] Hej, jag tänkte slå till på ett earlybird pass i Whistler-Blackcomb MEN jag undrar följande. Vid köpdatumet är jag 18 år gammal, men senare under vintern, närmare bestämt slutet av November så fyller jag 19, och är således Adult. I och med att det skiljer sådana obscena mängder pengar mellan youth och adult, 1400 jämfört med 500, vill jag ju såklart kunna använda youth. Någon som har varit med om liknande, kan denna sorterns frågor? Jag har läst på WBC hemsida men inte hittat ett skvatt. Tacksam för svar... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Räknas jag som youth i Whistler?
Tillbaka
Topp