Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rambindning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="erik_lagg" data-source="post: 1090055" data-attributes="member: 88096"><p>[USER=60010]@havreboll[/USER] precis, så tänker jag; trekkers i ryggan för undantagsfall och kortare turer. För mig är problemet med tech att man får kompromissa med utlösningsfunktionen (eller jag tror det iaf). Men om jag skulle tura mycket skulle jag skaffa ett par skidor med tech för det. Då det gäller rambindning körde jag på Duke för några år sen. Funkade helt ok men jag tyckte man stod för högt och sen började de glappa lite. Då verkar ju guardian vara intressanta med lägre höjd men de verkar ju inte hålla lika bra. Men ok - de flesta väljer ju inte min lösning så andra lösningar funkar säkert kanon för de flesta.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="erik_lagg, post: 1090055, member: 88096"] [USER=60010]@havreboll[/USER] precis, så tänker jag; trekkers i ryggan för undantagsfall och kortare turer. För mig är problemet med tech att man får kompromissa med utlösningsfunktionen (eller jag tror det iaf). Men om jag skulle tura mycket skulle jag skaffa ett par skidor med tech för det. Då det gäller rambindning körde jag på Duke för några år sen. Funkade helt ok men jag tyckte man stod för högt och sen började de glappa lite. Då verkar ju guardian vara intressanta med lägre höjd men de verkar ju inte hålla lika bra. Men ok - de flesta väljer ju inte min lösning så andra lösningar funkar säkert kanon för de flesta. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rambindning
Tillbaka
Topp