Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Ramis rapport från folk som varit där nyligen.
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Doughboy" data-source="post: 279607" data-attributes="member: 28391"><p>Jag kom hem från Ramis i lördags och har haft en riktigt bra vecka. Jag åker ingen park så jag kan inte såga nåt om den. Offpisten har varit riktigt bra. Jag och brorsan har åkt lössnö hela veckan i skogen bortanför Osthang (skiers right). Det har blivit en hel del promenerande, men det har det varit värt. Nu var det rätt uppkört efter veckan, men det verkar ha snöat en hel del de sist dagarna och just nu lyssnar jag på en prognos som talar om mycket snö i Härjedalsfjällen. Det hinner nog fylla på till vecka 10!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Doughboy, post: 279607, member: 28391"] Jag kom hem från Ramis i lördags och har haft en riktigt bra vecka. Jag åker ingen park så jag kan inte såga nåt om den. Offpisten har varit riktigt bra. Jag och brorsan har åkt lössnö hela veckan i skogen bortanför Osthang (skiers right). Det har blivit en hel del promenerande, men det har det varit värt. Nu var det rätt uppkört efter veckan, men det verkar ha snöat en hel del de sist dagarna och just nu lyssnar jag på en prognos som talar om mycket snö i Härjedalsfjällen. Det hinner nog fylla på till vecka 10! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Ramis rapport från folk som varit där nyligen.
Tillbaka
Topp