Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Ramundberget/Tänndalen/Funäsdalen?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Slugggo" data-source="post: 862331" data-attributes="member: 73300"><p>Nu har jag inte varit i Tänndalen i år, men allt är ju relativt "lite snö" i tänndalen brukar vara ungefär lika mycket som en bra vinter i Sälen eller Åre.</p><p>De säger ju dryga metern på hemsidan och det är ju exempelvis mer än vad ovan nämnda orter har just nu.</p><p></p><p>Har ju ingen jättebetydelse för skidupplevelsen om det är 30cm mer snö, om det nu inte råkar vara så att det dumpar 30cm precis när du är där.</p><p></p><p>Ramund har ju en rätt dålig snövinter i år, men jag tror att de flesta skidorter i sverige som skulle kunna erbjuda <a href="http://[MEDIA=youtube" target="_blank">VVx7eGGe2pg]detta</a>[/MEDIA] skulle vara ganska nöjda.</p><p></p><p></p><p>Thomsson, det kommer vara tillräckligt med snö för att ha ett kul sportlov, det är nog helt lugnt.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Slugggo, post: 862331, member: 73300"] Nu har jag inte varit i Tänndalen i år, men allt är ju relativt "lite snö" i tänndalen brukar vara ungefär lika mycket som en bra vinter i Sälen eller Åre. De säger ju dryga metern på hemsidan och det är ju exempelvis mer än vad ovan nämnda orter har just nu. Har ju ingen jättebetydelse för skidupplevelsen om det är 30cm mer snö, om det nu inte råkar vara så att det dumpar 30cm precis när du är där. Ramund har ju en rätt dålig snövinter i år, men jag tror att de flesta skidorter i sverige som skulle kunna erbjuda [url=[MEDIA=youtube]VVx7eGGe2pg]detta[/url][/MEDIA] skulle vara ganska nöjda. Thomsson, det kommer vara tillräckligt med snö för att ha ett kul sportlov, det är nog helt lugnt. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Ramundberget/Tänndalen/Funäsdalen?
Tillbaka
Topp