Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Ramundberget?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Fredrik08" data-source="post: 102525" data-attributes="member: 40872"><p>Kolla på deras hemsida. Där finns det en väldigt bra Webcam som man kan styra själv. Har varit inne där och kollat på parken eftersom jag ska upp dit på sportlovet. Den ser helt okej ut av det man ser. Två rails och kanske 4 big jumps. Sen finns ju alltid barnparken i backen brevid där det finns små gupp för de lite mindre... :P </p><p>Lite svårt att se shapen på hoppen och exakt hur många det är. men det ser bra ut och att Ramundberget har bästa snödjupet i Sverige gör ju inte saken sämre!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Fredrik08, post: 102525, member: 40872"] Kolla på deras hemsida. Där finns det en väldigt bra Webcam som man kan styra själv. Har varit inne där och kollat på parken eftersom jag ska upp dit på sportlovet. Den ser helt okej ut av det man ser. Två rails och kanske 4 big jumps. Sen finns ju alltid barnparken i backen brevid där det finns små gupp för de lite mindre... :P Lite svårt att se shapen på hoppen och exakt hur många det är. men det ser bra ut och att Ramundberget har bästa snödjupet i Sverige gör ju inte saken sämre! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Ramundberget?
Tillbaka
Topp