Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Randonee bindning night train
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="red_tag" data-source="post: 936233" data-attributes="member: 40355"><p>82 kg. Kör relativt hårt. Kollar man skitrackern från förra veckan i Åre låg hastigheterna på mellan 70- 95 km/h i pisten <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /> hoppar en del. Men brukar in dra åt för hårt på din-skalan då jag har opererat bägge knäna. Kör runt 9-10 på mina atomic bindningar. De är perfekta löser endast när det verkligen behövs. Vad tror ni?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="red_tag, post: 936233, member: 40355"] 82 kg. Kör relativt hårt. Kollar man skitrackern från förra veckan i Åre låg hastigheterna på mellan 70- 95 km/h i pisten :) hoppar en del. Men brukar in dra åt för hårt på din-skalan då jag har opererat bägge knäna. Kör runt 9-10 på mina atomic bindningar. De är perfekta löser endast när det verkligen behövs. Vad tror ni? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Randonee bindning night train
Tillbaka
Topp