Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Randonee bindning night train
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="OlManRiver" data-source="post: 936271" data-attributes="member: 128645"><p>Huvudsyftet med Night trainen är väl inte att pumpa isig pist dagarna i ända? Tror att det funkar utmärkt med ett par dynafit.</p><p>För egen del väger jag lika mycket som du i strumplästen och har en tech-bindning på ett par K2 Pontoon. Funkar utmärkt för sitt syfte och kan till nöds användas till att brassa i pisten. De är förvisso en långt ifrån optimal kombination att åka pist med, men de gånger jag gjort det har det funkat ok.</p><p></p><p>EDIT: håller med andra ovan, kort eller långt? Dukes eller dynafit...bara att välja "don efter person".</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="OlManRiver, post: 936271, member: 128645"] Huvudsyftet med Night trainen är väl inte att pumpa isig pist dagarna i ända? Tror att det funkar utmärkt med ett par dynafit. För egen del väger jag lika mycket som du i strumplästen och har en tech-bindning på ett par K2 Pontoon. Funkar utmärkt för sitt syfte och kan till nöds användas till att brassa i pisten. De är förvisso en långt ifrån optimal kombination att åka pist med, men de gånger jag gjort det har det funkat ok. EDIT: håller med andra ovan, kort eller långt? Dukes eller dynafit...bara att välja "don efter person". [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Randonee bindning night train
Tillbaka
Topp