Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Randonee i Pyreneerna
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ivo del Scandi" data-source="post: 1284007" data-attributes="member: 166682"><p>Jo, men det är längesen. Fin topptursterräng och inte en massa farliga glaciärer.</p><p>Men jag har börjat föredra Alpes maritimes istället: tåget går från Nice, upp i bergen (endast 10 mil). Hyfsat låga priser (särskilt på italienska sidan). Kombon med rivieran är trevlig. Minst lika höga och vackra berg.</p><p></p><p>Men i Pyrenéerna är Andorra bra och ganska billigt. 20 mil med bil från Barcelona. (Ex liftkorten på spanska sidan var rejält dyra)</p><p></p><p>Har du gått El Camino så är det väl mer åt atlanthållet..? De högsta bergen, ligger i mitten av kedjan, skulle jag gärna utforska - men det är långt från lämplig flygplats.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ivo del Scandi, post: 1284007, member: 166682"] Jo, men det är längesen. Fin topptursterräng och inte en massa farliga glaciärer. Men jag har börjat föredra Alpes maritimes istället: tåget går från Nice, upp i bergen (endast 10 mil). Hyfsat låga priser (särskilt på italienska sidan). Kombon med rivieran är trevlig. Minst lika höga och vackra berg. Men i Pyrenéerna är Andorra bra och ganska billigt. 20 mil med bil från Barcelona. (Ex liftkorten på spanska sidan var rejält dyra) Har du gått El Camino så är det väl mer åt atlanthållet..? De högsta bergen, ligger i mitten av kedjan, skulle jag gärna utforska - men det är långt från lämplig flygplats. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Randonee i Pyreneerna
Tillbaka
Topp