Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Randonee i Stöten?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Mr_fredrik" data-source="post: 1210662" data-attributes="member: 50639"><p>Det brukar var fint att tura på berget som ligger på höger sida i åkriktningen efter bilvägen mellan skoterterminalen mot stöten </p><p>Parkera efter vägen vid någon någon ficka och ner efter myrarna</p><p>Kan vara bökigt att passera bäcken men sedan är det bara att knata upp på berget </p><p>Det är brantare ju längre norrut du väljer men ofta fin åkning ner </p><p>Tror det varit någon skogsbrand på bergssidan tidigare för det är en ganska gles skog </p><p></p><p>Man kan också hitta fina åk på berget på vänster sida i åkriktningen också</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mr_fredrik, post: 1210662, member: 50639"] Det brukar var fint att tura på berget som ligger på höger sida i åkriktningen efter bilvägen mellan skoterterminalen mot stöten Parkera efter vägen vid någon någon ficka och ner efter myrarna Kan vara bökigt att passera bäcken men sedan är det bara att knata upp på berget Det är brantare ju längre norrut du väljer men ofta fin åkning ner Tror det varit någon skogsbrand på bergssidan tidigare för det är en ganska gles skog Man kan också hitta fina åk på berget på vänster sida i åkriktningen också [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Randonee i Stöten?
Tillbaka
Topp