Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Randoneé/tur pjäxa
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bernt_Brun" data-source="post: 62447" data-attributes="member: 30736"><p>Bindinger:</p><p>Fritchi Diamir Freeride eller den helt nye Naxo bindingen. Begge disse er mest tilpasset kjøring, med din skala til 12 (de fleste andre går til 10). Andre bindinger kan være lettere og bedre egnet hvis gåturen betyr mer enn nedoverturen. Naxo er mindre utprøvet enn Freeride bindingen. Naxo bindingen har en to-leddet funksjon som skal gjøre den langt mer behagelig å gå med. Foreløpige rapporter er også positive. Jeg ville sterkt vurdert Naxo bindingen, mens Freeride bindingen er et sikkert og godt valg. Når det gjelder støvler er det individuelt og avhengig av din egen fot. Men hvis du har tenkt deg på tur kan du glemme en vanlig slalåm støvel; umulig å gå med. Scarpa Denali XT er den mest vanlige randostøvelen. Visstnok en god kjørestøvel, men det er en meget smal støvel. Den passet ikke meg. Det er mange som syns passformen er dårlig på disse, ihvertfall folk fra norden. En interessant støvel er Lowa Structura (eller structura evolution). Denne har vunnet en masse "awards", og virker veldig bra. Den var noe smal for meg, så jeg endte opp med en Nordica randostøvel. Denne er ganske bred i lesten, veldig behagelig å gå med, men noe ustabil til kjøring. Dette fungerer likevel veldig bra i pudder og løs snø. På is vil du føle deg som bambi. Bra nettsteder:</p><p><a href="http://www.telemark-pyrenees.com/e_index.htm" target="_blank">http://www.telemark-pyrenees.com/e_index.htm</a></p><p><a href="http://www.cham3s.com/defaultGB.htm" target="_blank">http://www.cham3s.com/defaultGB.htm</a></p><p>TP har vel et litt bedre rykte hva gjelder service, mens cham3s er en større butikk som jeg også har god erfaring med.</p><p></p><p>Til slutt må jeg bare oppfordre deg til å komme deg på tur. De flotteste naturopplevelelsene og feteste kjøringen finner du ved egen muskelkraft.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bernt_Brun, post: 62447, member: 30736"] Bindinger: Fritchi Diamir Freeride eller den helt nye Naxo bindingen. Begge disse er mest tilpasset kjøring, med din skala til 12 (de fleste andre går til 10). Andre bindinger kan være lettere og bedre egnet hvis gåturen betyr mer enn nedoverturen. Naxo er mindre utprøvet enn Freeride bindingen. Naxo bindingen har en to-leddet funksjon som skal gjøre den langt mer behagelig å gå med. Foreløpige rapporter er også positive. Jeg ville sterkt vurdert Naxo bindingen, mens Freeride bindingen er et sikkert og godt valg. Når det gjelder støvler er det individuelt og avhengig av din egen fot. Men hvis du har tenkt deg på tur kan du glemme en vanlig slalåm støvel; umulig å gå med. Scarpa Denali XT er den mest vanlige randostøvelen. Visstnok en god kjørestøvel, men det er en meget smal støvel. Den passet ikke meg. Det er mange som syns passformen er dårlig på disse, ihvertfall folk fra norden. En interessant støvel er Lowa Structura (eller structura evolution). Denne har vunnet en masse "awards", og virker veldig bra. Den var noe smal for meg, så jeg endte opp med en Nordica randostøvel. Denne er ganske bred i lesten, veldig behagelig å gå med, men noe ustabil til kjøring. Dette fungerer likevel veldig bra i pudder og løs snø. På is vil du føle deg som bambi. Bra nettsteder: [URL]http://www.telemark-pyrenees.com/e_index.htm[/URL] [URL]http://www.cham3s.com/defaultGB.htm[/URL] TP har vel et litt bedre rykte hva gjelder service, mens cham3s er en større butikk som jeg også har god erfaring med. Til slutt må jeg bare oppfordre deg til å komme deg på tur. De flotteste naturopplevelelsene og feteste kjøringen finner du ved egen muskelkraft. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Randoneé/tur pjäxa
Tillbaka
Topp