Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Randoneé/tur pjäxa
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Headski" data-source="post: 62450" data-attributes="member: 33298"><p>Jag har monterat en Freeridebindning på ett par Head Monster85 och det funkar utmærkt. Från børjan kørde jag med ett par Dynafitpjæxor men de førsvann fort från mina ægor...Alldeles før mjuka før all åkning utfør, dock bra uppfør. Køpte nu ett par Garmont G-ride som ær helt suveræna. Funkar otroligt bra utfør, kanske lite klumpigare uppfør men jag går upp før att kunna åka ner. Køpte de via nætet från globetrotter i Tyskland før 229€. De strulade till det med betalningen så det blev aldrig dragit något från kontot så priset blev 0kr.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Headski, post: 62450, member: 33298"] Jag har monterat en Freeridebindning på ett par Head Monster85 och det funkar utmærkt. Från børjan kørde jag med ett par Dynafitpjæxor men de førsvann fort från mina ægor...Alldeles før mjuka før all åkning utfør, dock bra uppfør. Køpte nu ett par Garmont G-ride som ær helt suveræna. Funkar otroligt bra utfør, kanske lite klumpigare uppfør men jag går upp før att kunna åka ner. Køpte de via nætet från globetrotter i Tyskland før 229€. De strulade till det med betalningen så det blev aldrig dragit något från kontot så priset blev 0kr. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Randoneé/tur pjäxa
Tillbaka
Topp