Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Randoneepjäxor før tjejer - vad finns?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Erika87" data-source="post: 981966" data-attributes="member: 119883"><p>Har storlek 21,5 på mina dalbello så jag tror att mina valmøjligheter inte ær så stora..</p><p></p><p>Turar som sagt med dom idag och kommer fortsætta med det på kortare turer dærfør ær jag ute efter en lætt med framførallt bra gåfunktion før de længre turerna. Vill sjælvklart inte ha styvhet som en længdåkningspjæxa men jag ær inte så stor så det mesta borde funka.</p><p></p><p>Tack før tips!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Erika87, post: 981966, member: 119883"] Har storlek 21,5 på mina dalbello så jag tror att mina valmøjligheter inte ær så stora.. Turar som sagt med dom idag och kommer fortsætta med det på kortare turer dærfør ær jag ute efter en lætt med framførallt bra gåfunktion før de længre turerna. Vill sjælvklart inte ha styvhet som en længdåkningspjæxa men jag ær inte så stor så det mesta borde funka. Tack før tips! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Randoneepjäxor før tjejer - vad finns?
Tillbaka
Topp