Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Randonéprylar
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Telis71" data-source="post: 46864" data-attributes="member: 30280"><p>Hääj!</p><p></p><p>Jag är en telisåkare som blivit sugen på att köra lite mer fulsväng och tänkte därför handla upp mig på randoné grejer till nästa säsong. </p><p></p><p>Vad tror ni man ska ha? Jag har sneglat en hel del på Scarpa Denali efter som jag gillar mina T2:or. Men vilken bindning och skida ska man ha?</p><p></p><p>Visst drömmer man om bottenlöst puder och snorkel men i ärlighetens namn blir det ju mest svenska fjäll och mer blandat före. Sen gör det ju inget om dom funkar hyfsat i pisten också. </p><p></p><p>Ser fram emot era idéer</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Telis71, post: 46864, member: 30280"] Hääj! Jag är en telisåkare som blivit sugen på att köra lite mer fulsväng och tänkte därför handla upp mig på randoné grejer till nästa säsong. Vad tror ni man ska ha? Jag har sneglat en hel del på Scarpa Denali efter som jag gillar mina T2:or. Men vilken bindning och skida ska man ha? Visst drömmer man om bottenlöst puder och snorkel men i ärlighetens namn blir det ju mest svenska fjäll och mer blandat före. Sen gör det ju inget om dom funkar hyfsat i pisten också. Ser fram emot era idéer [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Randonéprylar
Tillbaka
Topp