Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Randonne pjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="gubbfan" data-source="post: 53610" data-attributes="member: 13851"><p>Johan</p><p>Om du inte är nöjd med dina Scarpa vad är felet. Är det passformen byt innersko. Skaffa en Conformable värmeinnersko eller skaffa den nya Scarpa innerskon, även den värmeinnersko som är original sen förra säsongen om man köpte dojorna utomlands. Här i svedala är ju importörerna så efterblivna så dom ligger ju ett år efter men i år lär dom finnas. Jag köpte mina i Frankrike för 200 Euro med värmeinnersko och är mycket nöjd. Tyvärr är kvaliteten inte lika hög på innerskons uttertyg som Conformables.</p><p>Tycker du att dom är för hårda i plösen, byt till Laserns plös så blir dom softare framåt utan att tappa bakåtstabiliteten. </p><p>Tycker du bara att dom är litet svajiga i sulan. Tyvärr så blir det med gummisulor.</p><p>Men med dom lätta innerskorna har du tjänat minst ett kilo mot ett par renodlade racingpjuck och det är en stor skillnad efter ett par timmars knatande.</p><p>Sen får man ju ett betydligt längre och behagligare steg med en doja som du lösgör skaftets rörelse på, att bara knäppa upp dom övre spännena kan ju ge ganska otrevliga skavsår.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="gubbfan, post: 53610, member: 13851"] Johan Om du inte är nöjd med dina Scarpa vad är felet. Är det passformen byt innersko. Skaffa en Conformable värmeinnersko eller skaffa den nya Scarpa innerskon, även den värmeinnersko som är original sen förra säsongen om man köpte dojorna utomlands. Här i svedala är ju importörerna så efterblivna så dom ligger ju ett år efter men i år lär dom finnas. Jag köpte mina i Frankrike för 200 Euro med värmeinnersko och är mycket nöjd. Tyvärr är kvaliteten inte lika hög på innerskons uttertyg som Conformables. Tycker du att dom är för hårda i plösen, byt till Laserns plös så blir dom softare framåt utan att tappa bakåtstabiliteten. Tycker du bara att dom är litet svajiga i sulan. Tyvärr så blir det med gummisulor. Men med dom lätta innerskorna har du tjänat minst ett kilo mot ett par renodlade racingpjuck och det är en stor skillnad efter ett par timmars knatande. Sen får man ju ett betydligt längre och behagligare steg med en doja som du lösgör skaftets rörelse på, att bara knäppa upp dom övre spännena kan ju ge ganska otrevliga skavsår. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Randonne pjäxor
Tillbaka
Topp