Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Randonne pjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="JensE" data-source="post: 53612" data-attributes="member: 16219"><p>För övrigt JensE, men vem bryr sig. Vet om folk som har hållt på att bygga om sina Ranndopjäxor med att byta innersulan och så vidare, och jag tror på det. Problemet är väl att skaffa alla delar, det är väl inte alla som har ett innerskopar som ligger och skräpar, inte jag iallafall. </p><p></p><p>När det kommer till att bygga om en alpinpjäxa så har jag hört att folk som guidar och går en del med skidorna på axlarna har gjort så, men det är inget jag sett. Jag tror att om jag promt skulle ha ett par alpinpjäxor när jag ska åka på en randonnetur så skulle jag ta mina vanliga tillsammans med ett par trekkers på alpinskidorna.</p><p></p><p>jaha, det var det.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="JensE, post: 53612, member: 16219"] För övrigt JensE, men vem bryr sig. Vet om folk som har hållt på att bygga om sina Ranndopjäxor med att byta innersulan och så vidare, och jag tror på det. Problemet är väl att skaffa alla delar, det är väl inte alla som har ett innerskopar som ligger och skräpar, inte jag iallafall. När det kommer till att bygga om en alpinpjäxa så har jag hört att folk som guidar och går en del med skidorna på axlarna har gjort så, men det är inget jag sett. Jag tror att om jag promt skulle ha ett par alpinpjäxor när jag ska åka på en randonnetur så skulle jag ta mina vanliga tillsammans med ett par trekkers på alpinskidorna. jaha, det var det. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Randonne pjäxor
Tillbaka
Topp