Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Randonne pjäxor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="kartong" data-source="post: 53614"><p>Olapowder.</p><p>Klockrent så är det.</p><p>Bergsguider som har berget som sin arbetsplats har alltid den mest optimala utrustningen och styrs inte av trender. Dom har ett hårt jobb och måste ha lätta och lättanvända grejor</p><p>Har nån sett en bergsguide med ett par värsta sortens racingpjuck och ett par alpintrekkers? skulle inte tro det, han skulle bli utskrattad av sina kolleger. </p><p>Det snackas om stabilitet osv. men hur kan vissa då färdas med lös häl utan att klaga det hajar jag inte. Men telisåkarna kanske är hårdare i sej. Jag vet ej har aldrig känt behovet att prova.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="kartong, post: 53614"] Olapowder. Klockrent så är det. Bergsguider som har berget som sin arbetsplats har alltid den mest optimala utrustningen och styrs inte av trender. Dom har ett hårt jobb och måste ha lätta och lättanvända grejor Har nån sett en bergsguide med ett par värsta sortens racingpjuck och ett par alpintrekkers? skulle inte tro det, han skulle bli utskrattad av sina kolleger. Det snackas om stabilitet osv. men hur kan vissa då färdas med lös häl utan att klaga det hajar jag inte. Men telisåkarna kanske är hårdare i sej. Jag vet ej har aldrig känt behovet att prova. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Randonne pjäxor
Tillbaka
Topp