Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Randonnée bindning
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="allard" data-source="post: 797486" data-attributes="member: 103799"><p>Jag började kolla runt efter en bindning med gåfunktion men som samtidigt klarar något tuffare åkning i pist och lite parkåkning men det verkar vara ett svårt val. De jag har kollat på är Marker Duke och Baron vilka verkar vara ett bra val om man inte går speciellt mycket då de skall vara något vridstyvare och hållbarare jämfört med de andra jag har kollat på, nackdelen är dock att det bara finns 2 olika höjdlägen i gåfunktionen. </p><p></p><p>Den andra som jag har kollat på är Diamir Freeride Plus och vad jag förstår så är fördelen att den är en betydligt bättre bindning att gå med då den har fler höjdlägen medan nackdelen är att den inte är lika vridstyv som Markerbindningarna och lättare går sönder vi hårdare åkning. </p><p></p><p>Jag vill fortfarande ha kvar mina vanliga pjäxor! Vilka bindningar väljer man och finns det kanske andra bättre alternativ om man vill gå en hel del men fortfarande ha en bra hållbar och säker bindning?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="allard, post: 797486, member: 103799"] Jag började kolla runt efter en bindning med gåfunktion men som samtidigt klarar något tuffare åkning i pist och lite parkåkning men det verkar vara ett svårt val. De jag har kollat på är Marker Duke och Baron vilka verkar vara ett bra val om man inte går speciellt mycket då de skall vara något vridstyvare och hållbarare jämfört med de andra jag har kollat på, nackdelen är dock att det bara finns 2 olika höjdlägen i gåfunktionen. Den andra som jag har kollat på är Diamir Freeride Plus och vad jag förstår så är fördelen att den är en betydligt bättre bindning att gå med då den har fler höjdlägen medan nackdelen är att den inte är lika vridstyv som Markerbindningarna och lättare går sönder vi hårdare åkning. Jag vill fortfarande ha kvar mina vanliga pjäxor! Vilka bindningar väljer man och finns det kanske andra bättre alternativ om man vill gå en hel del men fortfarande ha en bra hållbar och säker bindning? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Randonnée bindning
Tillbaka
Topp