Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Randonnépjäxor till smal läst
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="PowderPelle" data-source="post: 989041" data-attributes="member: 136183"><p>Ja det var ett par TLT 5 jag spanat på. Har aldrig haft en pjäxa som suttit så perfekt. Men då får jag styra om planen alltså eftersom den kan kajka med Tracker/guardian...</p><p></p><p>Fler tips som inte är Dynafit då?</p><p>Till saken hör att jag åker väl 90% liftburen off pist med bara kortare topp eller kamvandringar. I framtiden är ju min plan att böra åka mer topptur i liftfria områden. Men jag måste se på det faktiska behovet först och då är det ju i första hand en åkvänlig pjäxa jag behöver före en gåvänlig. TLT5 kanske hade blivit för mesig då eller?</p><p></p><p>Hur är Mercury? är det också väldigt lätta? Hur är det att åka med sådana pjäxor. Jag är ju van med feta alpinpjucker.</p><p></p><p>Jag ska sätta Trackerbindningarna på ett par Atomic Blog, är 188 cm lång och väger 82 cirka</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PowderPelle, post: 989041, member: 136183"] Ja det var ett par TLT 5 jag spanat på. Har aldrig haft en pjäxa som suttit så perfekt. Men då får jag styra om planen alltså eftersom den kan kajka med Tracker/guardian... Fler tips som inte är Dynafit då? Till saken hör att jag åker väl 90% liftburen off pist med bara kortare topp eller kamvandringar. I framtiden är ju min plan att böra åka mer topptur i liftfria områden. Men jag måste se på det faktiska behovet först och då är det ju i första hand en åkvänlig pjäxa jag behöver före en gåvänlig. TLT5 kanske hade blivit för mesig då eller? Hur är Mercury? är det också väldigt lätta? Hur är det att åka med sådana pjäxor. Jag är ju van med feta alpinpjucker. Jag ska sätta Trackerbindningarna på ett par Atomic Blog, är 188 cm lång och väger 82 cirka [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Randonnépjäxor till smal läst
Tillbaka
Topp