Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ranger vs QST
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="talangreserven" data-source="post: 1295222" data-attributes="member: 186033"><p>Tjena! </p><p>Snällt att du kom ihåg mig och svarade igen för att berättade mer!</p><p></p><p>Lutade länge åt Ranger men köpte ett par Blizzard Hustle istället, fick så bra pris så det kändes inte som att Rangern skulle vara värd så mycket mer. Har testat dom en dag i pist hittills bara men är väldigt nöjd, inget att klaga på alls.</p><p>Tvivlar inte att jag hade blivit nöjd med både Ranger och Qst också, tror jag skulle ha lika roligt oavsett skida.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="talangreserven, post: 1295222, member: 186033"] Tjena! Snällt att du kom ihåg mig och svarade igen för att berättade mer! Lutade länge åt Ranger men köpte ett par Blizzard Hustle istället, fick så bra pris så det kändes inte som att Rangern skulle vara värd så mycket mer. Har testat dom en dag i pist hittills bara men är väldigt nöjd, inget att klaga på alls. Tvivlar inte att jag hade blivit nöjd med både Ranger och Qst också, tror jag skulle ha lika roligt oavsett skida. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Ranger vs QST
Tillbaka
Topp