Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Rännor Marsfjället
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Ivo del Scandi" data-source="post: 1251369" data-attributes="member: 166682"><p>Fasen vad fina skidhållare:</p><p>Jag brukar bara ta en rem runt boxen på min Lynx. Funkar inget vidare men vill inte köpa ”riktiga” för 3000kr..</p><p>Funderar på att nita fast ett metallstag som skidhållare (sett att pistörerna i Åre har sådana. Ser ganska hemmabyggt ut). </p><p></p><p>Intressant att skotergrabbarma sällan åker skidor och riktiga skidåkare saknar skoter. Finns så mycket fin åkning därute som kräver skoter..<img class="smilie smilie--emoji" alt="🤙" src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f919.png" title="Call me hand :call_me:" data-shortname=":call_me:" loading="lazy" width="64" height="64" /></p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Ivo del Scandi, post: 1251369, member: 166682"] Fasen vad fina skidhållare: Jag brukar bara ta en rem runt boxen på min Lynx. Funkar inget vidare men vill inte köpa ”riktiga” för 3000kr.. Funderar på att nita fast ett metallstag som skidhållare (sett att pistörerna i Åre har sådana. Ser ganska hemmabyggt ut). Intressant att skotergrabbarma sällan åker skidor och riktiga skidåkare saknar skoter. Finns så mycket fin åkning därute som kräver skoter..🤙 [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Rännor Marsfjället
Tillbaka
Topp