Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Rännor Marsfjället
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="klassy" data-source="post: 1251415" data-attributes="member: 155279"><p>Hehe tack! Det var ett kul bygg också! Tyckte inte heller det var värt att köpa färdiga. Riktigt överpris på dom!! Kan inte säga hur bra den fungerar då jag aldrig testat den…</p><p></p><p>Ett metallstag hade nog också funkat, men tycker det blev bra med LinQ fästena, så är det inte i vägen när man pumpar puder!! </p><p>Får spana nästa gång jag är i Åre! </p><p></p><p>Ja såg att det var lite diskussion kring hur hemskt det är med skoter i en annan tråd… De jag kör skoter med har 0 intresse av skidåkning, och några av de jag åker skidor med hatar skotrar. </p><p>Känner ingen skidintresserad som äger en skoter och väldigt få har skoterkort… synd! </p><p></p><p>I Kanada verkar ju det ena inte utesluta det andra. Tvärt om! </p><p></p><p>Finns ju, som du säger, väldigt mycket att åka på som man endast når med skoter (om man nu inte vill skida sig till döds). Tycker skotrar är en del av den svenska kulturen och bör ses som något bra! </p><p></p><p>Vill man absolut inte se en skoter så får man ju hålla sig undan skoterleder och hålla sig till platser där det är skoterförbud!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="klassy, post: 1251415, member: 155279"] Hehe tack! Det var ett kul bygg också! Tyckte inte heller det var värt att köpa färdiga. Riktigt överpris på dom!! Kan inte säga hur bra den fungerar då jag aldrig testat den… Ett metallstag hade nog också funkat, men tycker det blev bra med LinQ fästena, så är det inte i vägen när man pumpar puder!! Får spana nästa gång jag är i Åre! Ja såg att det var lite diskussion kring hur hemskt det är med skoter i en annan tråd… De jag kör skoter med har 0 intresse av skidåkning, och några av de jag åker skidor med hatar skotrar. Känner ingen skidintresserad som äger en skoter och väldigt få har skoterkort… synd! I Kanada verkar ju det ena inte utesluta det andra. Tvärt om! Finns ju, som du säger, väldigt mycket att åka på som man endast når med skoter (om man nu inte vill skida sig till döds). Tycker skotrar är en del av den svenska kulturen och bör ses som något bra! Vill man absolut inte se en skoter så får man ju hålla sig undan skoterleder och hålla sig till platser där det är skoterförbud! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Nordiska fjäll
Rännor Marsfjället
Tillbaka
Topp