Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Rapporter från Lech/ST.Anton
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Hermination" data-source="post: 605948" data-attributes="member: 75923"><p>Jag var i Lech idag.. och det var isgata hela backarna.. parken.. sjukt sköna hopp men ingen parklift existerar och man ser inte sina kompisar som hoppar eftersom det är en skog mellan inrun och de tre hoppen som finns.</p><p>Folket som är i lech är rika och snobbiga.. haha, jag och min kompis har ganska stora färgglada kläder och vi gick in på en mysig restaurang i backen och vi fick konstiga blickar från varenda bord.. kände mig inte hemma där så vi tog bussen rakt tillbaka till rendl-parken i stanton.. solen lyser jämt där. bäst.</p><p></p><p>Legfrågan är nog inga problem.. om du inte kommer in på ett ställe kan du ju alltid gå till ett annat ? att alla ställen stänger ute dig är inte troligt.</p><p>peace</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Hermination, post: 605948, member: 75923"] Jag var i Lech idag.. och det var isgata hela backarna.. parken.. sjukt sköna hopp men ingen parklift existerar och man ser inte sina kompisar som hoppar eftersom det är en skog mellan inrun och de tre hoppen som finns. Folket som är i lech är rika och snobbiga.. haha, jag och min kompis har ganska stora färgglada kläder och vi gick in på en mysig restaurang i backen och vi fick konstiga blickar från varenda bord.. kände mig inte hemma där så vi tog bussen rakt tillbaka till rendl-parken i stanton.. solen lyser jämt där. bäst. Legfrågan är nog inga problem.. om du inte kommer in på ett ställe kan du ju alltid gå till ett annat ? att alla ställen stänger ute dig är inte troligt. peace [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Rapporter från Lech/ST.Anton
Tillbaka
Topp