Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Rapporter från UCPA
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="jonasclind" data-source="post: 1197017" data-attributes="member: 163486"><p>Snart är det dags igen!</p><p></p><p>Åker ner till Val d’Isere igen på lördag och väderprognosen är väl nästan för bra. Det finns redan en bra bas med över medel för den här tiden på året och söndagen ser ut att ge en halvmeter snö i byn och mer än en meter uppe på berget... Klarar dom av att hantera ett sånt otroligt dump utan att allt stängs?</p><p></p><p>Jag tar med egna skidor den här gången, gratis skidfrakt med Swiss så varför inte. Köpte ett par Faction Dictator 3.0 (av Patrik Sannes som ju skapat skidan <img class="smilie smilie--emoji" alt="🙌" src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f64c.png" title="Raising hands :raised_hands:" data-shortname=":raised_hands:" loading="lazy" width="64" height="64" />) som ska bli oerhört spännande att prova. Men även kul att se vad det blir för skidor de erbjuder. Det är ju säsongens första offpist-vecka så om dom har uppdaterat utrustningen kommer det vara sprillans nya skidor.</p><p></p><p>Lovar att lämna en snabb rapport när jag är på plats.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="jonasclind, post: 1197017, member: 163486"] Snart är det dags igen! Åker ner till Val d’Isere igen på lördag och väderprognosen är väl nästan för bra. Det finns redan en bra bas med över medel för den här tiden på året och söndagen ser ut att ge en halvmeter snö i byn och mer än en meter uppe på berget... Klarar dom av att hantera ett sånt otroligt dump utan att allt stängs? Jag tar med egna skidor den här gången, gratis skidfrakt med Swiss så varför inte. Köpte ett par Faction Dictator 3.0 (av Patrik Sannes som ju skapat skidan 🙌) som ska bli oerhört spännande att prova. Men även kul att se vad det blir för skidor de erbjuder. Det är ju säsongens första offpist-vecka så om dom har uppdaterat utrustningen kommer det vara sprillans nya skidor. Lovar att lämna en snabb rapport när jag är på plats. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Rapporter från UCPA
Tillbaka
Topp