Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Rapporter från UCPA
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="sydsvensken" data-source="post: 1197049" data-attributes="member: 77669"><p>Hej! </p><p>De ställen där jag varit på där det dumpat extremt mycket har systemet varit stängt. T ex st Anton stängdes hela systemet ner. De började sprängning tidigt på morgonen och öppnade successivt upp systemet på ett sätt de kände säkert. Tror det tog 2 dagar innan hela systemet var öppet men vi fick ändå åkt bottenlös puder hela tiden, bara på lägre höjd. </p><p>Det kommer bli helt magiskt för er. Åker själv dit vecka 10 så hoppas på repris i snöfall då.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="sydsvensken, post: 1197049, member: 77669"] Hej! De ställen där jag varit på där det dumpat extremt mycket har systemet varit stängt. T ex st Anton stängdes hela systemet ner. De började sprängning tidigt på morgonen och öppnade successivt upp systemet på ett sätt de kände säkert. Tror det tog 2 dagar innan hela systemet var öppet men vi fick ändå åkt bottenlös puder hela tiden, bara på lägre höjd. Det kommer bli helt magiskt för er. Åker själv dit vecka 10 så hoppas på repris i snöfall då. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Rapporter från UCPA
Tillbaka
Topp