Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Rapporter från UCPA
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="perkan" data-source="post: 1197174" data-attributes="member: 132889"><p>Instämmer!</p><p>Jag har varit på de flesta UCPA-centren som erbjuder Snowboard OffPist. Har nyttjat Rossignol brädorna i 75% av resorna och är oftast väldigt nöjd.</p><p>Men om du <strong>inte</strong> åker i en Off Pist-grupp så skulle jag överväga att ta med egen bräda. Topsegmentet i populäraste längderna brukar reserveras åt offpist-grupperna.</p><p></p><p>Om du har små/stora fötter så skulle jag iaf ta med egna bindningar, oftast den delen som strulat för mig med små boots.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="perkan, post: 1197174, member: 132889"] Instämmer! Jag har varit på de flesta UCPA-centren som erbjuder Snowboard OffPist. Har nyttjat Rossignol brädorna i 75% av resorna och är oftast väldigt nöjd. Men om du [B]inte[/B] åker i en Off Pist-grupp så skulle jag överväga att ta med egen bräda. Topsegmentet i populäraste längderna brukar reserveras åt offpist-grupperna. Om du har små/stora fötter så skulle jag iaf ta med egna bindningar, oftast den delen som strulat för mig med små boots. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Rapporter från UCPA
Tillbaka
Topp