Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Rapporter från UCPA
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Bohica" data-source="post: 1201498" data-attributes="member: 161446"><p><strong>Ett tips till alla rörande skidorna med UCPA.</strong></p><p>Jag har sådant ett litet skidlås med vajer (kostar en hundralapp), som jag tar med mig även på dessa resor. Inte så mycket för stöldrisken. </p><p>Utan mer för att både inne i skidrummet på anläggningen och ute vid lunchsstugorna så finns typ hundra likadana skidor (nästan alla kör ju samma).</p><p>Och då är det bra att säkra just dina prylar med låset, så man inte står där med fel skidor/bindningar för att någon annan tagit fel grejer.</p><p>Och så är det lätt att hitta sina skidor också, med låset som tydlig "märkning".</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Bohica, post: 1201498, member: 161446"] [B]Ett tips till alla rörande skidorna med UCPA.[/B] Jag har sådant ett litet skidlås med vajer (kostar en hundralapp), som jag tar med mig även på dessa resor. Inte så mycket för stöldrisken. Utan mer för att både inne i skidrummet på anläggningen och ute vid lunchsstugorna så finns typ hundra likadana skidor (nästan alla kör ju samma). Och då är det bra att säkra just dina prylar med låset, så man inte står där med fel skidor/bindningar för att någon annan tagit fel grejer. Och så är det lätt att hitta sina skidor också, med låset som tydlig "märkning". [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Rapporter från UCPA
Tillbaka
Topp