Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Rapporter från UCPA
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="herrgard" data-source="post: 1201910" data-attributes="member: 101904"><p>Det väntas snö imorrn, på tisdag och fredag. Med fint väder emellan.</p><p></p><p>Känns som det är mycket folk här. Enda som märkts av Corona är lappar på toaletterna om att man ska tvätta händerna ofta. Hörde att några svenskar avbokat. Jag flög till en polare i Zürich och åkte bil därifrån. Enda jag märkte från flygplatsen och hela vägen till argentiere var en flaska med handsprit på en restaurang längs vägen. Känns som det är tusen gånger mer Coronahets i Sverige.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="herrgard, post: 1201910, member: 101904"] Det väntas snö imorrn, på tisdag och fredag. Med fint väder emellan. Känns som det är mycket folk här. Enda som märkts av Corona är lappar på toaletterna om att man ska tvätta händerna ofta. Hörde att några svenskar avbokat. Jag flög till en polare i Zürich och åkte bil därifrån. Enda jag märkte från flygplatsen och hela vägen till argentiere var en flaska med handsprit på en restaurang längs vägen. Känns som det är tusen gånger mer Coronahets i Sverige. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Rapporter från UCPA
Tillbaka
Topp