Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Rapporter från UCPA
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="waxoff" data-source="post: 1249356" data-attributes="member: 99032"><p>Snötäcke och underlag var som det var efter pissvädret innan nyår, men tack vare lite påfyllning så blev det ändå några minnesvärda åk i Les Arcs veckan som var. Mer snö nu i helgen gör nog gott, bara det får ligga still... </p><p></p><p>Mindre minnesvärt är att jag har hört att flera, mig själv inkluderad, har testat positivt för covid vid hemkomst. (Har ingen som helst överblick eller totalinfo över antal) Genomgående vaccinerade med milda förkylningssymptom från ett relativt glest belagt center. Får nog se om det kommer någon reaktion från UCPA vad det lider.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="waxoff, post: 1249356, member: 99032"] Snötäcke och underlag var som det var efter pissvädret innan nyår, men tack vare lite påfyllning så blev det ändå några minnesvärda åk i Les Arcs veckan som var. Mer snö nu i helgen gör nog gott, bara det får ligga still... Mindre minnesvärt är att jag har hört att flera, mig själv inkluderad, har testat positivt för covid vid hemkomst. (Har ingen som helst överblick eller totalinfo över antal) Genomgående vaccinerade med milda förkylningssymptom från ett relativt glest belagt center. Får nog se om det kommer någon reaktion från UCPA vad det lider. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Rapporter från UCPA
Tillbaka
Topp