Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Rapporter från UCPA
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="waxoff" data-source="post: 1249524" data-attributes="member: 99032"><p>Var egentligen inte där mer än vid liftarna, men den veckan var det generellt mindre folk än vanligt. Frånvaron av britter märktes så klart. Affärer och restauranger öppna såvitt jag förstod. Käkade alla mål på centret utom lunchen på (den tidiga) ankomstdagen samt vid åk i områdets periferi. Vi var t.ex. enda gästerna på Goyet i Villaroger under hela lunchen en dag! Liftköer var måttliga. Lite extra kö vid Arcabulle när de höga liftarna stod still pga blåst ett par timmar en dag men vad annat var att vänta. Kan inte värdera vädret där jag inte rörde mig, passar på den.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="waxoff, post: 1249524, member: 99032"] Var egentligen inte där mer än vid liftarna, men den veckan var det generellt mindre folk än vanligt. Frånvaron av britter märktes så klart. Affärer och restauranger öppna såvitt jag förstod. Käkade alla mål på centret utom lunchen på (den tidiga) ankomstdagen samt vid åk i områdets periferi. Vi var t.ex. enda gästerna på Goyet i Villaroger under hela lunchen en dag! Liftköer var måttliga. Lite extra kö vid Arcabulle när de höga liftarna stod still pga blåst ett par timmar en dag men vad annat var att vänta. Kan inte värdera vädret där jag inte rörde mig, passar på den. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Rapporter från UCPA
Tillbaka
Topp