Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Rapporter från UCPA
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Koppelman" data-source="post: 1284034" data-attributes="member: 57206"><p>Har jag känslan av att det varit som bäst i början på mars de senaste åren och att vintern kommer allt senare (samt blir kortare) i alperna.</p><p>Blir tyvärr vecka 9 denna säsong (pga kompis som är lärare). Blir nog Valdi, körde Tignes förra året och Valdi året innan det. Finns krav från sambon att det skall vara lättillgänglig by och jag gillar Espace Killy så då passar Valdi Utmärkt. Inte bestämt om det blir offpist eller Toute Neige, lutar åt det senare. Sist i Valdi körde jag offpist med Alex och det blev lite väl mycket korridorer för min smak..</p><p>Tyckte Tignes var riktigt trevligt också med nära till by och backe, men det som var lite segt är att en hel byggnad, typ halva centret är dedikerad till franska ungdomar. Är egentligen endast Tignes, Serre och Valdi som passar vår kravspecifikation och då faller Serre bort om man ska åka vecka 9.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Koppelman, post: 1284034, member: 57206"] Har jag känslan av att det varit som bäst i början på mars de senaste åren och att vintern kommer allt senare (samt blir kortare) i alperna. Blir tyvärr vecka 9 denna säsong (pga kompis som är lärare). Blir nog Valdi, körde Tignes förra året och Valdi året innan det. Finns krav från sambon att det skall vara lättillgänglig by och jag gillar Espace Killy så då passar Valdi Utmärkt. Inte bestämt om det blir offpist eller Toute Neige, lutar åt det senare. Sist i Valdi körde jag offpist med Alex och det blev lite väl mycket korridorer för min smak.. Tyckte Tignes var riktigt trevligt också med nära till by och backe, men det som var lite segt är att en hel byggnad, typ halva centret är dedikerad till franska ungdomar. Är egentligen endast Tignes, Serre och Valdi som passar vår kravspecifikation och då faller Serre bort om man ska åka vecka 9. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Rapporter från UCPA
Tillbaka
Topp