Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Rapporter från UCPA
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Koppelman" data-source="post: 1310628" data-attributes="member: 57206"><p>Är väl just det. Finns ingen annan arrangör som erbjuder samma koncept. Jag tror inte nödvändigtvis priset är avgörande utan det är upplägget och umgänget som kommer med. Den person jag syftade på hade åkt flertalet resor per år under nästan tio års tid innan den fyllde 55. UCPA Sverige visade god vilja till en trogen kund. </p><p>Personligen inget som bekymrar mig, åldersskillnader tenderar ju att suddas ut ju äldre man blir, men tonåringarna och studenterna kanske har klagat?</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Koppelman, post: 1310628, member: 57206"] Är väl just det. Finns ingen annan arrangör som erbjuder samma koncept. Jag tror inte nödvändigtvis priset är avgörande utan det är upplägget och umgänget som kommer med. Den person jag syftade på hade åkt flertalet resor per år under nästan tio års tid innan den fyllde 55. UCPA Sverige visade god vilja till en trogen kund. Personligen inget som bekymrar mig, åldersskillnader tenderar ju att suddas ut ju äldre man blir, men tonåringarna och studenterna kanske har klagat? [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Rapporter från UCPA
Tillbaka
Topp