Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Rapporter från UCPA
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="moijeski" data-source="post: 1317803" data-attributes="member: 191921"><p>Du har åkt bräda alla de gångerna då?</p><p>Det är ju inte ucpas fel att så få anmält mig till snowboard att de inte räcker till fler grupper. Min vecka kunde man ju ha delat på oss så det blivit en nybörjare och en fortsättnings grupp så det blivit jämnare men jag kan köpa att de inte har de resurserna. Hade kanske önskat lite mer utmaning åt oss mer avancerade, då det blev så mycket dötid i väntan. Tex få saker att träna på i åken eller välja åk med en enklare och en mer utmanande linje. Gällande min guide så var han ucpa anställd sen x år. Var i åldern 33-40 nånstans och pratade utmärkt engelska.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="moijeski, post: 1317803, member: 191921"] Du har åkt bräda alla de gångerna då? Det är ju inte ucpas fel att så få anmält mig till snowboard att de inte räcker till fler grupper. Min vecka kunde man ju ha delat på oss så det blivit en nybörjare och en fortsättnings grupp så det blivit jämnare men jag kan köpa att de inte har de resurserna. Hade kanske önskat lite mer utmaning åt oss mer avancerade, då det blev så mycket dötid i väntan. Tex få saker att träna på i åken eller välja åk med en enklare och en mer utmanande linje. Gällande min guide så var han ucpa anställd sen x år. Var i åldern 33-40 nånstans och pratade utmärkt engelska. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Resmål
Utländska fjäll
Rapporter från UCPA
Tillbaka
Topp