Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rätt Dynastar Legend modell för mig?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="johansoderlund" data-source="post: 384883" data-attributes="member: 33411"><p>Jag provåkte Pro Rider i helgen och blev väldigt positivt överraskad. Det är en superskida. Jag tycker verkligen du ska prova den innan du köper nån annan. Jag tyckte den var lättåkt men ändå stabil. Den gjorde sig bra i kortare svängar och går som tåg i längre. Jag körde på både is och uppkörd lösare snö och den klarar allt.</p><p></p><p>Jag väger närmare 100 kg och är 190 lång. Åker med mycket god teknik.</p><p></p><p>Skidtestardagar i Sälen nu till helgen. Det kommer säkert gå att prova den där. Då får du ju veta hur den går i pist =)</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="johansoderlund, post: 384883, member: 33411"] Jag provåkte Pro Rider i helgen och blev väldigt positivt överraskad. Det är en superskida. Jag tycker verkligen du ska prova den innan du köper nån annan. Jag tyckte den var lättåkt men ändå stabil. Den gjorde sig bra i kortare svängar och går som tåg i längre. Jag körde på både is och uppkörd lösare snö och den klarar allt. Jag väger närmare 100 kg och är 190 lång. Åker med mycket god teknik. Skidtestardagar i Sälen nu till helgen. Det kommer säkert gå att prova den där. Då får du ju veta hur den går i pist =) [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
Rätt Dynastar Legend modell för mig?
Tillbaka
Topp