Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
rätt längd på offpist skidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="erisve" data-source="post: 286783" data-attributes="member: 38946"><p>Tack för alla svaren!</p><p>Jag tycker själv att det fungerar ganska bra att åka i ca halvmetern puder med dom korta skidorna jag har så då borde jag väl klara av att hantera kortare skidor. </p><p></p><p>Men det lutar nog mot 181 som ni säger. Jag har aldrig förut åkt på riktiga offpist skidor så det kommer nog ta ett tag att få in flytet. Men 191 känns väldigt långt ifall jag ska köra lite trick utför klippor mm, snurra osv. </p><p>Personligen gillar jag desigen på p4 jäkligt mkt, skön retro stil.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="erisve, post: 286783, member: 38946"] Tack för alla svaren! Jag tycker själv att det fungerar ganska bra att åka i ca halvmetern puder med dom korta skidorna jag har så då borde jag väl klara av att hantera kortare skidor. Men det lutar nog mot 181 som ni säger. Jag har aldrig förut åkt på riktiga offpist skidor så det kommer nog ta ett tag att få in flytet. Men 191 känns väldigt långt ifall jag ska köra lite trick utför klippor mm, snurra osv. Personligen gillar jag desigen på p4 jäkligt mkt, skön retro stil. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Freeride - Skidor
rätt längd på offpist skidor
Tillbaka
Topp