Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Rätt nybörjarskidor
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="pd" data-source="post: 1097277" data-attributes="member: 161297"><p>Att börja åka som vuxen är ... utmanande och utvecklande. All heder åt henne att hon försöker!</p><p></p><p>För stora pjäxor ställer ju garanterat till det. Men är du verkligen säker på att skidorna sedan är största problemet? Börja med att byta pjäxorna, se vad det ger och lägg istället pengarna på grupp- eller privatlektioner. Och få med henne på att ni måste åka oftare, gärna flera gånger per år. Blir det för långt mellan gångerna så trillar hon, och barnen kan du säga, tillbaks till ruta ett hela tiden. Även om någon av gångerna bara blir en dag eller helg på någon sydligare anläggning så fräschar det upp muskelminnet.</p><p></p><p>Head Easy Joy lär annars vara en bra nybörjarskida. Av de nybörjarskidor jag själv hyrde så var till sist brosan Head Natural Instinct den jag tyckte var roligast och mest utvecklande. Men viktigaste steget var utan tvekan att få ett par pjäxor som verkligen fungerade.</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="pd, post: 1097277, member: 161297"] Att börja åka som vuxen är ... utmanande och utvecklande. All heder åt henne att hon försöker! För stora pjäxor ställer ju garanterat till det. Men är du verkligen säker på att skidorna sedan är största problemet? Börja med att byta pjäxorna, se vad det ger och lägg istället pengarna på grupp- eller privatlektioner. Och få med henne på att ni måste åka oftare, gärna flera gånger per år. Blir det för långt mellan gångerna så trillar hon, och barnen kan du säga, tillbaks till ruta ett hela tiden. Även om någon av gångerna bara blir en dag eller helg på någon sydligare anläggning så fräschar det upp muskelminnet. Head Easy Joy lär annars vara en bra nybörjarskida. Av de nybörjarskidor jag själv hyrde så var till sist brosan Head Natural Instinct den jag tyckte var roligast och mest utvecklande. Men viktigaste steget var utan tvekan att få ett par pjäxor som verkligen fungerade. [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Rätt nybörjarskidor
Tillbaka
Topp