Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Ratt pjaxa för mig?? Head worldcup TR Heatfit?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Gurra101" data-source="post: 72610" data-attributes="member: 40756"><p>Var inne på stadium idag och kollade Pjäxor här nere i Malmö och dom hade ett par Head Worldcup TR kvar så jag provade och fråga försäljaren lite och dom var sköna tyckte jag. Men sen när jag kom hem så läste jag på Heads hemsida att det var en Racingpjäxa och då undrar jag vad det typ betyder för mig som användare? Alltså jag kan ta mig ner i dom flesta pisterna och är väl en medelåkare som mest åker i prepareradepister! Väger 80Kg. Och sen har inte åk på ett par år typ 7<img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f641.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":(" title="Frown :(" data-smilie="3"data-shortname=":(" /> E det helt fel pjäxor för mig? Köpte dom också lite för det var sista paret så om jag nu inte vill ha dom så kan jag bara lämna tillbaka dom! Så e det någon som vet något om dessa?</p><p></p><p>Dom hade kostat 3300kr och jag fick dom för 1500kr <img src="https://cdn.jsdelivr.net/joypixels/assets/8.0/png/unicode/64/1f642.png" class="smilie smilie--emoji" loading="lazy" width="64" height="64" alt=":)" title="Smile :)" data-smilie="1"data-shortname=":)" /></p><p></p><p>Här e lite Spec på pjäxorna</p><p></p><p>Technology: 2-position flex adjustment, Double Canting </p><p>Skier Ability: very good skiers </p><p>Inner Boot: HeatFit asymmetric, Bi-Injection tongue, soft toe box </p><p>Flex: M103R F7.3/6.3 </p><p>Shell: PU X-Frame shell, Bi-Injection cuff & shell </p><p>Sole: anatomical fit </p><p>Buckles: Dynamic Response buckle of aluminum with micro and macro-setting on the cuff</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Gurra101, post: 72610, member: 40756"] Var inne på stadium idag och kollade Pjäxor här nere i Malmö och dom hade ett par Head Worldcup TR kvar så jag provade och fråga försäljaren lite och dom var sköna tyckte jag. Men sen när jag kom hem så läste jag på Heads hemsida att det var en Racingpjäxa och då undrar jag vad det typ betyder för mig som användare? Alltså jag kan ta mig ner i dom flesta pisterna och är väl en medelåkare som mest åker i prepareradepister! Väger 80Kg. Och sen har inte åk på ett par år typ 7:( E det helt fel pjäxor för mig? Köpte dom också lite för det var sista paret så om jag nu inte vill ha dom så kan jag bara lämna tillbaka dom! Så e det någon som vet något om dessa? Dom hade kostat 3300kr och jag fick dom för 1500kr :) Här e lite Spec på pjäxorna Technology: 2-position flex adjustment, Double Canting Skier Ability: very good skiers Inner Boot: HeatFit asymmetric, Bi-Injection tongue, soft toe box Flex: M103R F7.3/6.3 Shell: PU X-Frame shell, Bi-Injection cuff & shell Sole: anatomical fit Buckles: Dynamic Response buckle of aluminum with micro and macro-setting on the cuff [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Ratt pjaxa för mig?? Head worldcup TR Heatfit?
Tillbaka
Topp