Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Parkskidor
Rätt skidor för mig?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="TenZer" data-source="post: 89614" data-attributes="member: 42877"><p>Fischer 300 ice är väll en prisvärd skida som fungerar lika bra i kortsväng som en lååång skärande jättehärlig sväng. Men det är ingen skida att utväklas på (iallafal inte om man vill köra aggresivt.) Betäckningen ICE är väll tyvär inte att ta på allvar, då den inte är så hysteriskt bra just på de isiga partierna. </p><p></p><p>Jag tycker att det är en ganska lungn och tråkig skida som inte bjuder på så mycket överaskningar (om man inte trycker på så att man tappr skidorna, vilket hände några gånger när jag pressade dem för hårt.) Den ser häftigare ut än vad den är, och trorligen inte den allroundskidan som du söker ...</p><p></p><p>Kolla på begangnadmarknaden om du kan hitta någon bättre skida (t.ex. monster eller Scream) för samma peng, någonting som jag skulle gjort i din situation ...</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="TenZer, post: 89614, member: 42877"] Fischer 300 ice är väll en prisvärd skida som fungerar lika bra i kortsväng som en lååång skärande jättehärlig sväng. Men det är ingen skida att utväklas på (iallafal inte om man vill köra aggresivt.) Betäckningen ICE är väll tyvär inte att ta på allvar, då den inte är så hysteriskt bra just på de isiga partierna. Jag tycker att det är en ganska lungn och tråkig skida som inte bjuder på så mycket överaskningar (om man inte trycker på så att man tappr skidorna, vilket hände några gånger när jag pressade dem för hårt.) Den ser häftigare ut än vad den är, och trorligen inte den allroundskidan som du söker ... Kolla på begangnadmarknaden om du kan hitta någon bättre skida (t.ex. monster eller Scream) för samma peng, någonting som jag skulle gjort i din situation ... [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Parkskidor
Rätt skidor för mig?
Tillbaka
Topp