Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Rätt skidor till mig
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="Nilber" data-source="post: 824790" data-attributes="member: 86230"><p>vad vill du har för sorts skidor? vill du kunna åka med dom både i pisten och utanför? eller vill du ha ett par skidor som passar mer för hopp/offpist?</p><p></p><p>jag skulle gå till en vanlig sportbutik typ intersport,stadium. då både butikerna både har egna märken men även de flesta andra. där har dom allt ifrån mjuka lätt åkta pistskidor till lite mer utmanande skidor. och med alla skidor så ingår bindningar och oftast montering i butik efter dina pjäxor. så beroende på vart du har tänkt att åka i backen, men även hur mycket utmaning du vill ha av skidorna så finns det där. så ta en sväng förbi och fråga den ansvariga på skidavdelningen vad det finns för olika typer och modeller av sidor så du får dig en bild av vad du vill ha för skida. därefter kan du göra ditt val vad för skida du ska ha. och bor du i gbg området så vet jag att intersport har bra dealar nu på skidpaket men även en försäkring som gör att du kan åka på skidorna en hel säsong men om du inte är nöjd med dom byta dom mot andra skidor. om jag inte har helt fel.</p><p></p><p>hoppas det var till nån hjälp isaaken =)</p><p></p><p>peace</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Nilber, post: 824790, member: 86230"] vad vill du har för sorts skidor? vill du kunna åka med dom både i pisten och utanför? eller vill du ha ett par skidor som passar mer för hopp/offpist? jag skulle gå till en vanlig sportbutik typ intersport,stadium. då både butikerna både har egna märken men även de flesta andra. där har dom allt ifrån mjuka lätt åkta pistskidor till lite mer utmanande skidor. och med alla skidor så ingår bindningar och oftast montering i butik efter dina pjäxor. så beroende på vart du har tänkt att åka i backen, men även hur mycket utmaning du vill ha av skidorna så finns det där. så ta en sväng förbi och fråga den ansvariga på skidavdelningen vad det finns för olika typer och modeller av sidor så du får dig en bild av vad du vill ha för skida. därefter kan du göra ditt val vad för skida du ska ha. och bor du i gbg området så vet jag att intersport har bra dealar nu på skidpaket men även en försäkring som gör att du kan åka på skidorna en hel säsong men om du inte är nöjd med dom byta dom mot andra skidor. om jag inte har helt fel. hoppas det var till nån hjälp isaaken =) peace [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Rätt skidor till mig
Tillbaka
Topp