Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Pistskidor
Rätt skidor till mig
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="millgard" data-source="post: 824895" data-attributes="member: 115941"><p>Först, en eloge till ett inlägg där en 11-årig skribent gjort sig förstådd på ett sätt som de flesta 20-åringar inte verkar klara av. Lägg lite energi på att skriva, så blir svaren bättre.</p><p></p><p>Sedan kommer vi till skidorna. Jag slår ett slag för skidaffären "Blocket" eller köp&sälj här på freeride. Om du tänker börja åka skidor skall du inte lägga för mycket pengar på något som du antingen kommer att hata eller i vilket fall växa ur på något år. Dessutom är risken stor att du kommer hem med skräpgrejor från Intersport/Stadium och då är det inte kul att åka heller...</p><p></p><p>Min dotter är i din ålder och har åkt i fem år nu. Från början blev det billiga hyrskidor men vi insåg snart att begagnat är bättre och nu har vi faktiskt köpt helt nytt, men vi åker ganska mycket, även offpist, och hon har utvecklats en hel del sista åren.</p><p></p><p>För mellan 500 och 1.000kr får du ett begagnat skidpaket av skaplig kvalitet och du kan sedan sälja det vidare för ungefär samma pengar, eftersom du lär växa ur dem inom något år.</p><p></p><p>Lycka till!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="millgard, post: 824895, member: 115941"] Först, en eloge till ett inlägg där en 11-årig skribent gjort sig förstådd på ett sätt som de flesta 20-åringar inte verkar klara av. Lägg lite energi på att skriva, så blir svaren bättre. Sedan kommer vi till skidorna. Jag slår ett slag för skidaffären "Blocket" eller köp&sälj här på freeride. Om du tänker börja åka skidor skall du inte lägga för mycket pengar på något som du antingen kommer att hata eller i vilket fall växa ur på något år. Dessutom är risken stor att du kommer hem med skräpgrejor från Intersport/Stadium och då är det inte kul att åka heller... Min dotter är i din ålder och har åkt i fem år nu. Från början blev det billiga hyrskidor men vi insåg snart att begagnat är bättre och nu har vi faktiskt köpt helt nytt, men vi åker ganska mycket, även offpist, och hon har utvecklats en hel del sista åren. För mellan 500 och 1.000kr får du ett begagnat skidpaket av skaplig kvalitet och du kan sedan sälja det vidare för ungefär samma pengar, eftersom du lär växa ur dem inom något år. Lycka till! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Pistskidor
Rätt skidor till mig
Tillbaka
Topp