Köp & Sälj
Artiklar
Forum
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Skidorter
Snödjup
Boende
Prylar
Video
Shop
Logga in
Bli medlem
Vad är nytt
Sök
Sök
Sök bara rubriker
Notera
Av:
Nya inlägg
Forumlista
Sök trådar
Medlemmar
Regler/Hjälp
Meny
Logga in
Bli medlem
Ladda ner Freeride som app
JavaScript är inaktiverat. För en bättre upplevelse, vänligen aktivera JavaScript i din webbläsare innan du fortsätter.
Du använder en gammal webbläsare. Den kanske inte visar den här eller andra webbplatser korrekt.
Du bör uppgradera eller använda en
alternativ webbläsare
.
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Rätt turpjäxa?
Svara på tråd
Meddelande
<blockquote data-quote="burgars" data-source="post: 490908" data-attributes="member: 33493"><p>Det är väl lite sisådär med stabiliteten i BC-bindningen till ordentlig telemarkssväng. Har du för kraftig pjäxa kommer inte bindninen palla (det blir nog inget problem iofs, finns inte så många kraftiga BC-pjäxor).</p><p>Jag har kört på Alpinas två BC-modeller, den ena utan och den andra med plastförstärkningar på skaftet. Den med plast passade inte alls min fot så det fick bli den lägre och mindre stabila varianten. </p><p>Har en polare som kör på ett par Crispi som han är väldigt nöjd med. De är mer utformade som ett par riktiga läderkängor, lite stabilare än Alpinas syntetvarianter.</p><p></p><p>Prova vilken pjäxa som passar, helt enkelt!</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="burgars, post: 490908, member: 33493"] Det är väl lite sisådär med stabiliteten i BC-bindningen till ordentlig telemarkssväng. Har du för kraftig pjäxa kommer inte bindninen palla (det blir nog inget problem iofs, finns inte så många kraftiga BC-pjäxor). Jag har kört på Alpinas två BC-modeller, den ena utan och den andra med plastförstärkningar på skaftet. Den med plast passade inte alls min fot så det fick bli den lägre och mindre stabila varianten. Har en polare som kör på ett par Crispi som han är väldigt nöjd med. De är mer utformade som ett par riktiga läderkängor, lite stabilare än Alpinas syntetvarianter. Prova vilken pjäxa som passar, helt enkelt! [/QUOTE]
Verifiering
Skicka svar
Forum
Utrustning
Övrig utrustning
Rätt turpjäxa?
Tillbaka
Topp